23 December 2010

Issue's..

What to do? How to deal with them? Issue's heb je met iedereen, vrienden, partner, familie.. Hoe komt dat dan? En beter hoe los je ze dan eigenlijk op? Je wilt geen van alle kwijt raken, maar jij vindt dat je echt wel gelijk hebt. Ik erger me rot aan al die issue's en toch raak je er in verzeild, of je 't nou wilt of niet, damn..

Met vrienden gaat het om waar gaan we naartoe op vakantie dit jaar? Met wie ga ik naar dat concert? Maar met wie ga ik dan dit en dat doen? Wat is het toch? Is het wel een issue, of maken wij er alleen een issue van? En als we het al zelf doen, doen we het bewust en zijn wij echt 'troublemakers'? Mensen maken zo vaak van een klein meningsverschil een 'big issue'. Hoe krijgen we het toch voor elkaar? Komen we aandacht tekort? Als je echt een probleem hebt met diegene dan zeg je het toch gewoon? Als het goede vrienden zijn, zullen ze je vast wel snappen.



Issue's met je boyfriend (oké of met je gf)? Wat doe je eraan, of laat je het gewoon allemaal lekker zitten en zijn jullie beter af zonder elkaar? Je moet niet bij het eerste de beste meningsverschil afhaken, daarom zijn jullie geen relatie begonnen (of wel dan?). Probeer er gewoon samen uit te komen, al is het nog zo moeilijk en weigert de ander nog maar een woord met je te wisselen. Compromis sluiten is beter dan gelijk uit elkaar te gaan. En come on ladies. I know we love drama, but a break-up isnt worth the drama, is it? 


Eh ja, drama. Ik ben er ook wel goed in 'van een mug een olifant te maken', en drama is soms best leuk, zolang het niet teveel is, of je er serieus problemen mee krijgt. Ga alsjeblieft niet gossipgirl nadoen, alleen om aandacht te krijgen. Daarbij is er genoeg drama in mijn 'the hills leven'.